Michel Telo - Nosa Nosa İzle İndir Şarkı Sözleri Nossa Nossa

Michel Telo Nossa Nossa olarak geçen nosa nosa şarkısı dilime takıldı cidden çok eğlenceli keyifli bir parça olmuş. hele bir de Güzel Kızların Nossa Nossa Dansı eşliğinde Michel Telo videosunu online olarak indirmeden izlemek keyifli



 

Türkçe ŞArkı sözleri

Ah, yakalarsam

Vay, vay
Beni bu şekilde öldüreceksin
Ah, yakalarsam
Ah, ah, yakalarsam
Tatlı, tatlı
Beni bu şekilde öldüreceksin
Ah, yakalarsam
Ah, ah, yakalarsam
Cumartesi diskoda
Herkes dans etmeye başladı
En sıcak kız yanımdan geçti
Böylece cesaret aldım ve konusmaya başladım
Vay, vay
Beni bu şekilde öldüreceksin
Ah, yakalarsam
Ah, ah, yakalarsam
Tatlı, tatlı
Beni bu şekilde öldüreceksin
Ah, yakalarsam
Ah, ah, yakalarsam

Portekizce Şarkı Sözleri
Ai Se Eu Te Pego
Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego,
Ai, ai, se eu te pego
Delícia, delícia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego
Sábado na balada
A galera começou a dançar
E passou a menina mais linda
Tomei coragem e comecei a falar
Nossa, nossa
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai se eu te pego
Delícia, delicia
Assim você me mata
Ai, se eu te pego
Ai, ai, se eu te pego