Erdem Kınay feat. Aynur Aydın İşporta dinle izle şarkı sözleri

Erdem Kınay – Proje (2012) – SEYHAN MÜZİK YAPIM
işporta Erdem Kınay feat. Aynur Aydın Erdem Kınay – Proje

Şarkıyı dinlemek için tıklayınız

Erdem Kınay İşporta Şarkı Sözü ft. Aynur Aydın
Düşemem inan kalpte yalana
Gerçeği aşkı masal sanana
Severim seni ben yana yana
Dönüyor dünya aşk arayana
Çakma aşk burda yok töresi
İşporta kalbin kul kölesi
Çakma aşk burda yok töresi
İşporta kalbin kul kölesi
Arayana soranına burada en orijinal var
Yalanına kananına burada hem de marjinal var
Bulamazdık yöresini kalbe tezgah açıyor olsak
Yaşamazdık süresini duygulardan kaçıyorsak
Düşemem inan kalpte yalana
Gerçeği aşkı masal sanana
Severim seni ben yana yana
Dönüyor dünya aşk arayana
Düşemem inan kalpte yalana
Gerçeği aşkı masal sanana
Severim seni ben yana yana
Dönüyor dünya aşk arayana
Çakma aşk burda yok töresi
İşporta kalbin kul kölesi
Çakma aşk burda yok töresi
İşporta kalbin kul kölesi
Bulamazdık yöresini kalbe tezgah açıyor olsak
Yaşamazdık süresini duygulardan kaçıyorsak
Düşemem inan kalpte yalana
Gerçeği aşkı masal sanana
Severim seni ben yana yana
Dönüyor dünya aşk arayana
Düşemem inan kalpte yalana
Gerçeği aşkı masal sanana
Severim seni ben yana yana
Dönüyor dünya aşk arayana
Çakma aşk burda yok töresi
İşporta kalbin kul kölesi
Çakma aşk burda yok töresi
İşporta kalbin kul kölesi


Şarkıyı dinlemek için tıklayınız