Funda Arar – Yok Yok dinle indir 2012 Yeni Video Klip Şarkı Sözleri

Funda Arar Yok Yok ,Funda Arar Yok Yok Yeni, Funda Arar Yok Yok Yepyeni ,Funda Arar Yok Yok Orjinal, Funda Arar Yok Yok 2012 ,Funda Arar ,funda arar, funda arar yok yok ,yok yok funda arar ,Yok Yok Funda Arar ,Funda Arar Yeni Albüm, Funda Arar 2012,


Dinlemek için  TIKLAYINIZ


Funda Arar Yok Yok Şarkı Sözü
Bir varsın bir yoksun başımı döndürdün
Kırık dökük bu aşk saç baş yoldurdu bak
Çıkmaz sokak sonu bu işin sorunu
Ben yokum yoruldum azat et kalbinden
Nerede yanlışlar yaptık sorma derin
İpin ucu kaçmış bir kere… Tatlım
Yok yok yok yok hiç şansım yok
Bu hayat bana hiç gülmez yok
Gönlümün sahibi yok bundan böyle
Çok çok çok çok dertlerim çok
Var desem de hiç sabrım yok
Kendimi kandırmak yok bundan böyle
Bir varsın bir yoksun başımı döndürdün
Kırık dökük bu aşk saç baş yoldurdu bak
Çıkmaz sokak sonu bu işin sorunu
Ben yokum yoruldum azat et kalbinden
Nerede yanlışlar yaptık sorma derin
İpin ucu kaçmış bir kere… Tatlım
Yok yok yok yok hiç şansım yok
Bu hayat bana hiç gülmez yok
Gönlümün sahibi yok bundan böyle
Çok çok çok çok dertlerim çok
Var desem de hiç sabrım yok
Kendimi kandırmak yok bundan böyle
Yok yok yok yok hiç şansım yok
Bu hayat bana hiç gülmez yok
Gönlümün sahibi yok bundan böyle
Çok çok çok çok dertlerim çok
Var desem de hiç sabrım yok
Kendimi kandırmak yok bundan böyle
Yok yok yok yok hiç şansım yok
Bu hayat bana hiç gülmez yok
Gönlümün sahibi yok bundan böyle
Çok çok çok çok dertlerim çok
Kendimi kandırmak yok bundan böyle
Var desem de hiç sabrım yok
Söz – Müzik: Febyo Taşel


Dinlemek için  TIKLAYINIZ